Vysočina Tourism, příspěvková organizace Kraje Vysočina, jejímž cílem je podpora podnikání v cestovním ruchu, zaujala svými kampaněmi „Vychutnejte Vysočinu a Venkov na Vysočině“. Spolupracuje s oblastními destinačními organizacemi v kraji, s turistickými informačními centry a spravuje portál www.vysocina.eu. Svou nabídku prezentovala na mistrovství světa v biatlonu i na zahraničních výstavách.
Vysočina ovládla tradiční anketu s názvem Kraj mého srdce, má ambici být pro návštěvníky zajímavá, dostupná, turisticky udržitelná lokalita a výsledky v podobě zvýšené návštěvnosti se již začínají dostavovat – v 1.Q 2024 +15 % i největší nárůst přenocování ze všech krajů. Jako předseda Komise kultury a cestovního ruchu chci poděkovat končící paní ředitelce za pěkné výsledky a novému řediteli popřát hodně zdaru. Děkuji i kolegům z komise, kteří se aktivně podíleli na její činnosti, pracovníkům Odboru kultury, památkové péče a cestovního ruchu i zaměstnancům příspěvkových organizací za spolupráci. Čtenářům přeji krásné léto a dovolenou.